Роботодавці, студенти і батьки мають визначати, які предмети вивчатимуть в сучасних університетах

опубліковано: 2021.02.03 | Коментарів: 0 | Переглядів: 65
 
Освітні програми у закладах вищої освіти діють, відповідно до міністерських вимог і до усіх
стандартів, адже кожна освітня програма має свій стандарт. Він може бути уже прийнятий, а
може бути в процесі розробки.
«При розробці освітніх програм ми проходимо певну процедуру, залучаючи стейкхолдерів,
тобто зацікавлених осіб: батьків, безпосередньо студентів і роботодавців. І саме вони
визначають, потрібно вивчати певний предмет чи ні, актуальний він, чи не важливий.
Скажімо, ІТ – сфера, яка стрімко розвивається, тому навчальні програми можуть регулювати
лише практики», – пояснює перший проректор Університету Короля Данила Михайло
Косьмій.
Науковці наголошують: у сучасному освітньому процесі навчальна програма не може бути
статичною. Власне, виклики часу вимагають постійних змін освітньої програми.
«Існує таке поняття, як соф скіли – загальні навички. У нас є каталог дисциплін і студенти
можуть обрати, яку дисципліну хочуть вивчити, незалежно від того, на якій спеціальності
навчаються. Якщо більшість студентів обирають певну дисципліну, як цікаву для себе, то ми
її закладаємо в навчальний план для всіх спеціальностей.
Навчальний процес повинен постійно модернізуватися. Не може певна дисципліна
викладатися однаково кілька років поспіль. Є вимоги часу і викладачі мають постійно
вчитися, розвиватися», – каже Михайло Косьмій. 
Також в Університеті Короля Данила активно працюють з освітянською громадою Івано-
Франківської області і проводять курси кваліфікації для вчителів. Мова про запровадження
інформаційних технологій: які програми застосовувати під час уроків, які застосунки
запроваджувати для покращення навчального процесу. Вчителів навчають викладати свій
предмет із використанням інноваційних технологій.

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини