У Калуші почастішали перебої з електропостачанням. Що кажуть енергетики?

опубліковано: 2021.01.04 | Коментарів: 0 | Переглядів: 56

31 грудня відбулося позачергове засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Калуської міської ради, на якому йшлося про забезпечення безперебійного постачання електроенергії на території Калуської ОТГ, розповідає "Калуш ФМ"

Директор КП «Водотеплосервіс» Ігор Яковина відзначив, що перепади напруги відбуваються систематично, що призводить до зупинки водозаборів і водонасосних станцій, які подають на місто воду та забезпечують перекачування каналізаційних стоків.

«Це особливо небезпечно в зимовий період. Коли температура нижча 10 градусів, це може призвести до непередбачуваних наслідків техногенно-екологічного характеру, – наголосив Ігор Яковина. При цьому він додав, що підприємство з цього приводу неодноразово надсилало письмові звернення до енергетиків, проте на жодне з них відповіді не надали.

У грудні кількість випадків відключення електропостачання на території міста і сіл ОТГ зросла. При цьому страждали не лише підприємства, а й мешканці.

Директор філії «Західна» АТ «Прикарпаттяобленерго» Віталій Комісарук зазначив, що про планові вимкнення вони інформують споживачів, але є аварійні, які передбачити неможливо. Найчастіше це пов’язано з погодніми умовами. Природні явища вносять свої корективи, лінії нестійкі і вимикаються.

Проте енергетики, за його словами, намагаються оперативно реагувати і ліквідовувати проблеми. У філії працюють 6 бригад, дві з яких цілодобово. Велику кількість вимкнень у грудні, за його словами, спричинили сильні вітри: поламані електроопори, обірвані лінії електропередач. Найперше персонал задіюють для відновлення поривів на високовольтних лініях, які загрожують життю людей, а коли виходить з ладу обладнання, яке не становить загрози, то це відкладається трохи в термінах виконання.

 Перший заступник міського голови Мирослав Тихий зауважив, що від жителів і підприємств надходять численні скарги на тривалість відновлення електропостачання, також через перепади напруги нерідко виходить з ладу побутова техніка. Тож комісія прийняла рішення звернутися до філії «Західна» щодо можливості збільшення кількості аварійних бригад та поліпшення комунікації зі споживачами. У випадку аварійних вимкнень мешканці не знають, куди їм звертатися за інформацією щодо відновлення електропостачання, а до колцентру іноді додзвонитися просто нереально.

 

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини