Нові вимоги до банківських послуг:  що зміниться?

опубліковано: 2020.08.12 | Коментарів: 0 | Переглядів: 484
 
НБУ затвердив нові правила розкриття інформації у рекламі банківських послуг. Про це повідомила пресслужба НБУ, передає "Високий замок".
 
Згідно з повідомленням, вимоги до розкриття банками інформації про послуги в рекламі та на вебсайтах запрацюють з 1 вересня 2020 року.
Відтепер усі банки мають надавати повну інформацію про кредити та депозити для громадян на сайтах в уніфікованому форматі. Насамперед, — вказувати реальну річну ставку за кредитом, наявність додаткових послуг та їх вартість для клієнта, строк послуги, орієнтовну загальну вартість кредиту, періодичність його погашення, попередження про можливі наслідки у випадку прострочення виплат за кредитом, умови дострокового зняття грошей із депозиту, тощо.
«Клієнт, зайшовши на вебсайт будь-якого банку, повинен мати змогу завантажити файл з вичерпною інформацією про повну вартість, умови отримання послуги, ризики для себе тощо», — підкреслили у пресслужбі.
Крім того, на сайтах банків мають працювати калькулятори для розрахунку витрат за користування споживчим кредитом чи доходів від розміщення коштів на депозит.
У пресслужбі підкреслили, що у рекламі банки обов’язково повинні вказувати основні характеристики послуги: для кредиту — реальну річну процентну ставку, максимальну суму кредиту та його строк, а для депозиту — річну процентну ставку, строк вкладу та мінімальну суму.
Зазначається, що ці вимоги стосуються телевізійної реклами, радіореклами, реклами на білбордах та на інтернет-банерах.
За неналежне розкриття інформації передбачені штрафні санкції від 50 до 800 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне порушення.
«Високий замок»

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини