Ринок праці 2020: які тренди пануватимуть в HR-галузі.

опубліковано: 2020.01.23 | Коментарів: 0 | Переглядів: 63

Експерти hh.ua | grc розповідають, які тренди пануватимуть у HR-галузі цього року та що допоможе роботодавцям справитись із викликами сучасного ринку праці: трудовою міграцією, діджиталізацією, впливом технологій на структуру робочих місць і робоче середовище, залученням талантів і молоді тощо.

1. Гуманізація всіх бізнес-процесів загалом і HR-сфери зокрема

Ми бачимо, що бізнес стає все більш «гуманним», і компанії все більше використовують людиноцентричний підхід (people centric approach). У фокусі уваги роботодавців – співробітники і побудова довгострокових стосунків з ними. Ба більше, менеджмент вчиться бачити в своїх колегах не просто працівників, яким потрібно створювати умови праці, а людей, які мають свої індивідуальні прагнення і мотивацію.

2. HR-брендинг

Все більше компаній серйозно підходять до визначення EVP (Employee value proposition) і просування бренда роботодавця, проводять дослідження, вибудовують комунікаційну стратегію, оцінюють ефективність як за кожною окремою активністю, так і за комплексним проєктом загалом.

Робиться це, в тому числі, і завдяки інструментам маркетингу, які вже давно проникли в HR-сферу. Використовуючи їх, компанії вчаться керувати досвідом кандидата (candidate experience) і тримати в фокусі уваги досвід співробітника (Employee experience), прагнучи створювати вражаючий досвід. Вони намагаються перманентно оцінювати і вдосконалювати досвід співробітника на кожному етапі взаємодії: точки контакту, приклади критичних ситуацій, відповідність пропозиції бренда (EVP), рішення кандидатів і співробітників, оцінка досвіду.

3. Робота над підвищенням привабливості брендів професій, галузей і навіть регіонів та пошук нових цільових аудиторій

Не секрет, що зараз цілі профсфери випадають з фокусу уваги молодих пошукачів, і в спеціальностях, що вважаються непрестижними і безперспективними, все сильніше відчувається кадровий голод. Тому роботодавці все частіше вступають у діалог не тільки з активними пошукачами на ринку праці, а й з майбутніми: студентами і навіть школярами.

Особливо це стосується робітничих професій. Фактори успіху проєктів з їхньої популяризації такі самі, як і в комплексних проєктах з HR-брендингу: вивчення потреб, інтересів і пріоритетів цільових аудиторій, використання максимально релевантних інструментів і форматів.

4. Well-being програми

Турбота про ментальне і фізичне здоров’я – це не данина моді, а нагальна потреба для бізнесу. Понаднормова робота, емоційне і професійне вигорання – бич сучасності. А нездоровий працівник = непродуктивний працівник. Тому компанії, що піклуються про прибутковість свого бізнесу, вкладатимуть ресурси в здоров’я співробітників. Ба більше, такі програми значно ширше, ніж страховки, масаж в офісі, раціон і оздоровлення під час відпускного періоду.

Підсумовуючи, можна зазначити, що побудова довгострокових і взаємовигідних відносин – процес тривалий, що потребує вкладення певних ресурсів. Але це необхідний процес. 

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини