Соціальні мережі – нова арена протистоянь у гібридній війні

опубліковано: 2019.06.12 | Коментарів: 0 | Переглядів: 525

На сьогоднішній день соціальні мережі є найефективнішим інструментом у процесі ведення гібридної війни. В інформаційному середовищі існує чимало доказів та публікацій про т.зв. «фабрики тролів» та «тролінг». Історія цього явища бере свій початок з 2013 року, коли у Ольгино, історичному центрів Санкт-Петербургу, було викрито спеціально обладнаний офіс.

«Тро́лі з О́льгіна»  або «о́льгінські тролі́»  (також відомі як «фабрика тролів», «кремлеботи») — загальне позначення користувачів-провокаторів (тролів), які за грошову винагороду, працюючи у спеціально обладнаних офісах, лишають дописи та коментарі, призначені для здійснення російської пропаганди, в соціальних мережах. В основному це робиться під новинами загальнодоступних Інтернет-видань  або на інших ресурсах в мережі. Найняті коментатори з провокативними, спотвореними текстовими та графічними повідомленнями стали однією із складових масштабної інформаційної війни Росії проти України з використанням як російських інтернет-ресурсів, так і інтернет-ресурсів України, Європи, США, висвітлюючи події в Україні з вигідної точки зору для російської пропаганди. Офіційна назва однієї з викритих установ, яка дала широковживане алегоричне ім'я таким установам — «Агентство інтернет-досліджень» із штаб-квартирою у Санкт-Петербурзі.

Для застереження та розуміння протидії таким явищам на офіційній сторінці представництва Європейського Союзу в Україні поширено путівник з інструкціями для виявлення про кремлівських тролів в соціальних мережах.

Інструкція складається з 4 (чотирьох) основних кроків: ідентифікація троля, вивчення питання, позначення та ігнорування.

Ознаками інтернет-троля можуть бути повідомлення, які довші чотирьох рядків, коментарі, що не відносяться до питання дискусії, образливі  та агресивні коментарі, граматичні помилки. Крім того, виявити троля допоможе елементарний запит в пошукових системах (2-й крок), який здатен виявити аналогічне повідомлення (такого ж змісту), опубліковане в коментарях під різними статтями, причому під різними нік-неймами чи опубліковані кілька разів.

Після виявлення «троля» рекомендовано повідомити іншим користувачам про те, що даний акант є частиною «Фабрики» (3-й крок) та ігнорувати (4-й крок) цього користувача в подальшому, оскільки дискусії з «тролями» роблять їх більш помітними в стрічці новин, до чого вони і прагнуть, адже це може свідчити про «вагомість» або індивідуальність їх провокаційних заяв.

Посилання на путівник: https://www.facebook.com/watch/?v=1364741856903772

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини