Лояльність та залученість: як змінювалось ставлення співробітників до компаній в останні 3 роки

опубліковано: 2019.03.29 | Коментарів: 0 | Переглядів: 187

Високий рівень лояльності співробітників – важливий крок до збільшення лояльності клієнтів та результативності бізнесу. З іншого боку, рівень прихильності до роботодавців дає нам змогу скласти уявлення про те, наскільки забезпечуються потреби співробітників, дотримуються домовленості та виправдовуються очікування. HeadHunter Україна проаналізував, як змінювались лояльність та залученість пошукачів протягом 2016-2018 рр.

 

Так, згідно з опитуваннями, які проводились у рамках підготовки «Барометра ринку праці», найбільш позитивна динаміка у покращенні ставлення до роботодавця мала місце у 2016 році. Тоді 28% «білих комірців» почали більше цінувати свої робочі місця і стали більш лояльними до компанії. У 2017 році цей показник впав більше, ніж в 2 рази: лише 12% респондентів повідомили про збільшення лояльності до роботодавця. Негативна динаміка збереглась і у 2018 році, проте її темпи дещо сповільнились: 10% пошукачів зазначили, що за рік їхнє ставлення до компанії покращилось. Водночас у 2018-му порівняно з 2017-м збільшилась кількість респондентів, чиє ставлення до компанії протягом року не змінилось.

 

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини