Куди звертатися, якщо виникають сумніви щодо якості лікарських засобів

опубліковано: 2019.01.17 | Коментарів: 0 | Переглядів: 111

 

Щоб ліки виконували свої функції і не завдавали шкоди, споживачі також мають бути обізнаними із елементарними правилами їх придбання, зберігання та застосування.

Насамперед споживачеві, щоб убезпечитися від придбання фальсифікованих та неякісних лікарських засобів, слід купувати ліки тільки в аптеках та аптечних пунктах, які мають ліцензію на роздрібну торгівлю лікарськими засобами. Інформацію про наявність ліцензії, як правило, можна знайти в куточку споживача. Не користуйтеся послугами кур’єрів, поштового зв’язку, а також замовленнями через мережу Інтернет.

Рекомендуємо звертати увагу на упаковку, маркування, яке обов’язково має бути українською мовою. Маркування, що наноситься на етикетку, зовнішню та внутрішню упаковку лікарського засобу, повинно містити такі відомості: назву лікарського засобу; назву та адресу його виробника; реєстраційний номер; номер серії; способи застосування; дозу діючої речовини в кожній одиниці та їх кількість в упаковці; термін придатності; умови зберігання; запобіжні заходи. 

До кожного лікарського засобу, що реалізується, додається інструкція про його застосування. Перед тим, як придбати той чи інший лікарський засіб, уважно ознайомтесь із інструкцією та перевірте термін придатності. Пам’ятайте, що лікарські засоби належної якості поверненню та обміну не підлягають.

Якщо у вас виникають сумніви – вимагайте сертифікат якості виробника, який видається окремо на кожну серію. У відповідності до чинного законодавства, сертифікат якості споживачу має бути надано у термін, що не перевищує одну добу.

Мешканці Прикарпаття мають право поскаржитися на якість лікарських засобів, виробів медичного призначення, порушення вимог щодо діяльності аптечних закладів до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або надається особисто чи через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет  (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина,  контактний номер телефону, чітко викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь.

Якщо звернення стосується якості придбаного лікарського засобу – потрібно вказати повну назву лікарського засобу, номер серії лікарського засобу, назву виробника та додати чек за сплату.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.

Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області знаходиться за адресою: 76009, м. Івано-Франківськ, вул. Б. Хмельницького, 57, тел./факс +380 (342) 56-07-36, e-mail dls.if@dls.gov.ua

 

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини