Оклади держслужбовців з 01.07.2018 р.: чи бути підвищенню?

опубліковано: 2018.07.18 | Коментарів: 0 | Переглядів: 75

Нагадаємо, що посадові оклади держслужбовців прив’язані до ПМПО, встановленого на 1 січня календарного року.

При цьому згідно з абз. 4 та 5 п. 14 розд. XI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889-VІІІ (далі — Закон про держслужбу) мінімальний розмір посадового окладу групи 9 у держорганах, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення, складає:

— з 1 січня 2018 року — 1,5 розміру ПМПО, встановленого на 1 січня календарного року;

— з 1 липня 2018 року — 1,75 розміру ПМПО, встановленого на 1 січня календарного року.

Водночас у ч. 3 ст. 51 Закону про держслужбу зазначено, що схема посадових окладів на посадах держслужби визначається щорічно Кабміном при підготовці проекту закону про держбюджет на відповідний рік.

Для 2018 року таким нормативним документом є постанова КМУ «Питання оплати праці працівників державних органів» від 18.01.2017 р. № 15, з урахуванням змін, які були внесені з 1 січня 2018 року постановою КМУ від 25.01.2018 р. № 24 (далі — постанова № 24).

Завдяки постанові № 24 розміри посадових окладів для посад держслужби у 2018 році було підвищено. Так, мінімальний розмір посадового окладу з 01.01.2018 р. склав 2643 грн. (1762 грн. х 1,5), що повністю відповідає вищезазначеній нормі п. 14 Прикінцевих та перехідних положень Закону про держслужбу.

Але ж Закон про держслужбу протягом 2018 року обіцяє 2 підняття окладів для держслужбовців: з 01.01.2018 р. та з 01.07.2018 р. І якщо про підвищення з 01.01.2018 р. говоримо як про доконаний факт, то як бути із обіцяним підвищенням окладів з 01.07.2018 р. (до рівня 3083,50 грн. (1762 х 1,75)? Чи відбудеться воно взагалі?

За усними роз’ясненнями фахівців Мінсоцполітики, на таке підвищення взагалі не варто розраховувати. Обґрунтовують вони це тим, що,

по-перше, норми постанови № 24 передбачають підвищення окладів лише з 01.01.2018 р.

По-друге, п. 6 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» передбачено, що п. 14 Прикінцевих та перехідних положень Закону про держслужбу застосовується в порядку та розмірах, встановлених КМУ з урахуванням наявних фінансових ресурсів. Отже, виявляється поки що фінансових ресурсів для цього у держави немає. БЮДЖЕТНА БУХГАЛТЕРІЯ Липень , 2018/№ 25 Інформаційна сторінка
buhgalter.com.ua

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини