Що робити у разі втрати Книги обліку доходів

опубліковано: 2018.06.04 | Коментарів: 0 | Переглядів: 40

У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, зазначених у пп. 44.1 і 44.3 ПКУ платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому Кодексом, для подання податкової звітності. Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу (п. 44.5 ПКУ).

У разі втрати Книги обліку фізична особа — підприємець — платник єдиного податку повинна звернутися до органів внутрішніх справ для подання заяви про її втрату та отримати довідку про надання такої заяви. Книги обліку зберігаються у платника податку протягом трьох років після виконання останнього запису.

 

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини