Головні тренди в HR у 2018 році

опубліковано: 2018.02.02 | Коментарів: 0 | Переглядів: 124

Цифрова революція в бізнесі відбувається на наших очах. У сфері HR це не тільки впровадження високотехнологічних продуктів і рішень, що підвищують ефективність роботи, а й формування нової моделі управління персоналом.

 

Список HR-трендів на наступний рік – те, про що говорить і мріє професійна HR і бізнес-спільнота, представила Лариса Онипко, HR-експерт, консультант HeadHunter Україна, керівник «Премії HR-бренд Україна».

 

HR digital, автоматизація HR-процесів

 

HR digital – не просто автоматизація систем, а нове мислення, новий підхід до усіх процесів взаємодії зі співробітниками.

 

Особливо обертів набирає діджиталізація процесу рекрутменту. Автоматизація первинного відбору претендентів та інтерв'ю з ботами – це вже реальність. Це значно підвищує точність і ефективність підбору персоналу, завдяки чому бізнес одразу отримує відчутну вигоду.

 

Компанії все активніше використовують соціальні мережі для пошуку співробітників, для просування бренду роботодавця, для формування лояльної до бренду аудиторії серед потенційних пошукачів і клієнтів.

 

Підхід H2H - humantohuman

 

Стосунки між роботодавцем і працівником стають ближчими і людянішими. Співробітник шукає компанію, працюючи в якій у нього буде можливість задовольняти свої потреби, не тільки фінансові, а й у цікавих завданнях, спілкуванні, визнанні, розвитку тощо. За аналогією з клієнтським досвідом – customerexperience – з'явився employeeexperience – досвід співробітника. Як і у випадку з клієнтським, над досвідом співробітника можна працювати і вдосконалювати його. На допомогу приходять технологічні HR-рішення, створені з тією ж ретельністю, що і рішення для клієнтів.

 

Усі ми цінуємо індивідуальний підхід, емоції і надаємо перевагу брендам з людським обличчям. У компаніях, що прагнуть стати саме такими, кожен співробітник важливий не просто як професіонал, але і як особистість.

 

Керівники стежать за розвитком співробітника всередині компанії: виявляється запит на індивідуальні пакети бонусів і ДМС для кожного працівника, на реалізацію ідей, які «підслухані» в колективі, а не скопійовані з досвіду інших організацій. Зростає інтерес до програм благополуччя співробітників (well-being), які спрямовані на збереження балансу між роботою та особистим життям і на перспективу на підвищення продуктивності праці, залученості та задоволеності роботою.

 

HR-аналітика – основа прийняття управлінських рішень

 

HR-аналітику наразі можуть собі дозволити вже не тільки великі корпорації з серйозною технологічною базою. Рахувати у тій чи іншій формі стали навіть компанії середнього розміру. Компанії вчаться приймати рішення на основі предиктивної аналітики: використовують її для вимірювання ефективності каналів рекрутингу, для управління утриманням співробітників і не тільки.

 

Гнучкість

 

Гнучкість у всіх аспектах діяльності – важлива якість для компанії в 2018 році. Саме тому багато хто починає впроваджувати agile, створювати інноваційні острови, цифровізуватися, робити свої структури більш пласкими й організаційне управління таким, щоб забезпечити більшу гнучкість і швидкість прийняття рішень.

 

Гнучкість також означає нестандартний підхід до вирішення завдань. У 2018 році все більше компаній активно залучатимуть парт-тайм-співробітників, фрилансерів, хоум-офіс-співробітників тощо, адаптуючи з урахуванням цього методи роботи з персоналом. Підбір тимчасового персоналу навіть на позиції кваліфікованих фахівців буде все більш поширеним, особливо в умовах боротьби за таланти.

 

Трансформація корпоративної культури актуальна для багатьох компаній. Основою взаємодії стають довіра, відкритість, вміння визнати помилку, усвідомленість в ухваленні рішення, самомотивація і прагнення до результату.

 

Новий виток у розвитку корпоративного навчання

 

Здатність швидко освоювати нове – ключовий виклик у цифрову епоху. Можливості окремої компанії в цій сфері явно поступаються необмеженому обсягу знань, накопиченому в зовнішньому світі. Тому все активніше компанії використовують масові відкриті онлайн-курси (MassiveOpenOnlineCourses).

 

Компанії заохочуватимуть людей самостійно черпати знання. HR все частіше говорять про SocialLearning – це навчання, в рамках якого у ролі наставників виступають експерти-практики. Завдання компанії – дати доступ до корисного контенту та до відповідних експертів.

 

Мікронавчання, менеджмент знань, наставництво і менторство, оцінка потенціалу – ці напрямки у 2018 році продовжать свій розвиток.

 

Інтелектуалізація праці

 

Рутинні повторювані процеси будуть підтримуватися роботами і ботами, а співробітники зможуть більше часу приділяти креативним завданням й опрацюванню ідей для розвитку бізнесу. Головне питання – чи відповідає швидкість змін швидкості навчання?

 

Зміни неминучі. Зовнішнє середовище спонукає HR постійно змінювати підходи в управлінні персоналом. Технології розвиваються дуже швидко і навіть найдосконаліша HR-IT-система не здатна наздогнати зміни в бізнесі. У цифрову епоху бізнес висуває підвищені вимоги не до систем, а до людей. І затребуваними будуть ті, хто здатний швидко вчитися, бути технологічним і ефективним в умовах бізнес-середовища, що постійно змінюється, швидко адаптуватися, проявляти гнучкість й ефективно взаємодіяти в крос-культурних і крос-функціональних командах.

 

HeadHunter Україна входить до складу найбільшого об’єднання рекрутингових проектів із восьми країн Європи та Азії з найширшою базою резюме — більше 25 млн.

 

З допомогою hh.ua більше 60 000 компаній шукають спеціалістів по 28 напрямках. До їхніх послуг пропонується понад 1 000 000 професійно складених резюме, які пройшли ручну модерацію HR-спеціалістів HeadHunter.

 

Основу пошукацької аудиторії сайту складають висококваліфіковані спеціалісти різного профілю. На сьогодні hh.ua володіє найчисленнішою аудиторією кандидатів ТОП-рівня та спеціалістів «західного взірця».

 

Усі проекти HeadHunter розміщені на єдиній онлайн-платформі. Робота з нами — це можливість публікувати вакансій та переглядати резюме у всіх країнах присутності HeadHunter з одного вікна.

 

На ринку міжнародного інтернет-рекрутменту HeadHunter Україна відомий не тільки роботою кадрового порталу, але й реалізацією багатьох успішних проектів. З 2006 року розгорнулась дослідницька діяльність компанії, спрямована на глибинний аналіз поточних тенденцій ринку праці й прогнозування його розвитку. У той же час була заснована міжнародна «Премія HR-бренд» — єдиний професійний конкурс в області побудови репутації роботодавця.

 

 

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини