Обговорено особливості функціонування закладів первинної медико-санітарної допомоги в умовах децентралізації

опубліковано: 2018.01.11 | Коментарів: 0 | Переглядів: 154

Про це йшлося сьогодні на нараді за участю в.о. директора департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації Миколи Стовбана, заступника директора ДОЗ ОДА Віталія Федоріва, голови постійної комісії обласної ради з питань охорони здоров’я та соціальної політики Манолія Піцуряка, голови координаційної ради з медичних питань при голові ОДА Олега Петрини, а також голів ОТГ області, головних лікарів центрів ПМСД, заступників головних лікарів ЦРЛ з питань організації медичної допомоги населенню.

Першочергово присутні розглянули ключові етапи реформи системи охорони здоров’я, головні закони та підзаконні акти реформи, які приймуть першими, а також детальний план впровадження медичної реформи, де кожен профільний підрозділ матиме чіткі завдання та достатньо часу для їх виконання на кожному етапі.

За словами головного спеціаліста ДОЗ ОДА з надання первинної медичної допомоги Галини Микули, 2018 рік має стати тим роком, під час якого має закластися міцний фундамент для змін та якісно запуститися нова первинна допомога. «Основне завдання на перше півріччя поточного року – реорганізувати заклади первинної медичної допомоги з бюджетних на комунальні некомерційні підприємства, тобто автономізуватися. Це є обов’язковою умовою, оскільки тільки медичні заклади у статусі комунальних некомерційних підприємств зможуть укласти угоди з Національною службою здоров’я України та отримувати пряме фінансування за надані послуги з держбюджету», - зазначила спеціаліст.

Серед головних завдань на 2018 рік в.о. директора ДОЗ ОДА Микола Стовбан, окрім реорганізації у некомерційні комунальні підприємства, назвав і забезпечення комп’ютеризацією первинної ланки, підключення до електронної системи охорони здоров’я, приведення матеріально-технічного забезпечення закладів у відповідність до табелю оснащення, укладання договорів з Національною службою здоров’я України тощо.    

У свою чергу 2019 рік має стати початком реформи на вторинному рівні, 2020 – на третинному рівні, наголошують керівники.

Слід зазначити, що станом на 1 січня в Івано-Франківській області створено 23 об’єднані територіальні громади з населенням 215,9 тисяч населення. У цих ОТГ знаходяться 42 амбулаторії загальної практики сімейної медицини та 97 фельдшерсько-акушерських пунктів.  

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та книговидання управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА

 

Для того, щоб додавати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ваш e-mail:     Пароль:    

інші новини